Thursday 7 September 2017

Forex Trading Journal Exempel Pdf


Hur man behåller en handelsjournalen. Det är viktigt för en näringsidkare som är kompetent om du är en nybörjare som bara har börjat i din handels karriär, eller en erfaren proffs på marknaden går tillbaka och granskar tidigare affärer. Att utreda detaljerna i en lönsam handelsplan Ett av de enklaste sätten att registrera dina affärer är genom att hålla och upprätthålla en handelsdagbok under hela handelsveckan. Det kan vara en svår uppgift först men konsistens är viktig och kan underlättas av Ha en premade trading journal till log. Sample Trading Journal. Day. Time Öppna Stäng. Parametern Par. Entry Price. Stop Price. Limit Price. Lot Traded. PL. Denna val du väljer att spela in i din tidskrift kan variera från person till Person Om du inte vet var du ska börja kan du hitta en exempeldag ovanför. Jag rekommenderar att du minst inkluderar valutaparet som EURUSD, öppna stängda priser och pl vinst och förlust för spårning Ändamål Kom ihåg att din journals mall ska vara något som enkelt kan fyllas ut under handelsdagen På det här sättet när det är dags att granska dina tidigare affärer har du viktiga detaljer för att göra det. Också vara säker på att inkludera en anteckningsavdelning under varje Handel Detta kommer att vara en annan sektion som gör att du kan spela in information, inklusive vad som blev ombedd att komma in i en handel. Annan information som kan registreras kan innefatta vilka indikatorer som använts CCI FIB-linjer, RSI, Etc, marknadsförhållanden, trend, breakout eller något Annan information som kan bli användbar när man granskar tidigare handelssucceser och misslyckanden .--- Skriven av Walker England, Trading Instructor. DailyFX ger forex nyheter och teknisk analys om de trender som påverkar de globala valutamarknaden. - TJS-användare, vänligen se följande kampanjvideor. Ta reda på följande utdrag, hittar du ett exempel på handelsplanmallen. Det ska användas som en guide för R den typ av information som du kanske vill inkludera i din egen detaljerade handelsplan Men var och en av följande avsnitt bör behandlas i någon form. En handelsplan kan vara så enkel eller så komplex som du vill eller behöver den vara av Om det är så enkelt, kanske du inte har tillräckligt med information för att framgångsrikt kunna genomföra nyckelpunkter, regler och strategier under varje handelssession Omvänt, om det är för komplext, kan det hända att du inte klarar av att följa med och försvinner helt och hållet. Huvudpunkten i en handelsplan är att hålla dig lugn och avslappnad under en handel, eftersom allt tänkande borde ha gjorts före din uppgift inte under din handel. Professionella handlare är avslappnade och sammansatta när de handlar. Amatörer är nervösa inför handeln och hänsynslös under Handeln. Håll din handelsplan dynamisk Ändra den bara när din erfarenhet och kunskap om marknaderna växer, och din affärsverksamhetsdataanalys berättar att du gör det, men aldrig under en handel eller handelssession. När du tränar Adingplanen är klar kommer du att upptäcka att handeln blir mer objektiv, du kommer att bli mindre känslomässig och dina affärer blir mer selektiva. Det kommer att lägga till struktur och organisation till varje handelssession. Det kommer att vara din allierade när man hanterar oväntade rörelser i Marknaden, istället för att fatta obehöriga beslut när en handel inte går som förväntat. Bidra med den klassiska marknaden som säger, Planera din handel och handla din plan. Planeringsplanmall. Klicka på bilden för att ladda ner detta är en Microsoft Word-mall. Klicka för att ladda ner mall Close - template. Example Trading Plan. Jag har insett att Trading är ett av de mest utmanande och givande yrkena på jorden. Jag välkomnar utmaningen, och genom utbildning, konsistens uthållighet, en specifik handelsplan, korrekt tänkesätt och rätt verktyg kommer jag att Övervinna utmaningarna och lyckas och blomstra i den finansiella handelsarenan Det här låter mig styra min egen väg och öde utan att behöva förlita mig på någon annan för mitt välbefinnande. W Hatt är min Approach. My start approach är att dra nytta av kortsiktiga trender på Equity marknaden, medan du använder den dagliga diagram tidsramen för att söka efter potentiella Swing affärer som kommer att hållas för en till några dagar, eventuellt veckor eller tills Trenden har slutat eller mitt målmål har uppnåtts. När jag hittar konsekvens i denna mindre frekventa tidsram, kommer jag att försöka duplicera min framgång på de frekventare intradagtidframkallningarna. Månadslig För att aldrig låta ett planerat tillfälle gå För att följa min handelsplan utan förbehåll Planera att träffa singlar dubblar, med vetskap om att hemkörningar kommer över tiden Stanna konsekvent. Årlig Att ständigt öka min riskbelopp när mina uppgifter berättar att det är lämpligt att göra det För att fortsätta lära mig genom mina dagliga aktiviteter att vara på marknaden och genom fortsatt utbildning För att hålla affärskostnaderna till ett minimum För att se en stadigt Stigande kapitalkurva. Lång sikt Att handla för livet Att ha flera konton En för inkomst via Day trading, en för wealth via swing trading Detta kommer att göra det möjligt för mig att så småningom bygga upp ett pensionskonto där jag kan handla inom en Roth 401K Plan. Vad är mina mål. En trend-näringsidkare, kommer jag att försöka uppnå inte mindre än en 50-win procent, med ett övergripande vinstförhållande på inte mindre än 1 5. Vilka marknader kommer jag att handla. Jag kommer bara fokusera på aktiemarknaden för nu, men kommer att se Att duplicera framgångar på andra marknadsområden när min tid tillåter större handelsfrekvens. Vilka tidsramar kommer jag att handla. Dagliga inställningar endast under min första handelsfas. Vilka inställningar kommer jag att handla. Jag kommer att söka efter följande två trendinställningar 1 Basing Breakout nära 20ma, 2 Pullback till mindre stöd eller vid 20ma. Alla beställningar kommer att vara gränsvärden till Askpriset när en handelsbekräftelse har uppnåtts. Om hela mitt parti inte genomfördes, kommer jag att försöka lägga till likviditet genom att köpa de återstående aktierna Vid det aktuella budet Pris. Var ska jag placera mina Stopp. Mina stop-loss priser kommer alltid att bestämmas före inträde, och kommer att ligga på logiska huvud-pivot platser på diagrammet som jag m trading from. Exit ta vinst och eller trail-stop regler. Halvvinsten kommer att tas nära en förutbestämd punkt av stödmotståndet, vilket måste representera ett 2 1 belöningsriskförhållande. Slutlig vinst kommer att tas efter en bekräftelse på slutet av den nuvarande trenden från inmatningsplanen, om inte det slutliga målet har uppnåtts först. Riskhanteringsregler. Min handelsrisk 1R kommer att vara 1 av nuvarande dagligt justerat handelskapital. Jag kommer inte att ha mer än 4R i risken vid en tidpunkt. Marknadsaktiviteter eller rutin. Gå in på handelsplattform Granska indexkartor för kortfristiga Tidsbegränsning Använd Yahoo Finance för att granska resultatrapporter och logga in på Trade Ideas-scanner för nya handelsmöjligheter Ladda potentiella affärer i långa och korta klocklistor Ställ in varningar nära inträdespunkter. Marknadsaktiviteter eller rutin. Uppdatera TJS Journal Ta skärmdumpar av c Losed trades och hyperlänk till motsvarande handelsjournalen post. Granska alla öppna affärer för möjlig nästa dag åtgärd Granska eventuella stängda affärer för att avgöra om planen följdes eller inte. Markera SPY och Q s diagram för nästa dag bias Clean-up trading plattform. Vilka verktyg Ska jag använda för min handelsaffär. Falcon Trading Datorer trading computer Super Trader Pro kartläggning plattform Yahoo Finance Trade Idéer skanning programvara och möjligheter Trading Journal Kalkylblad TJS Elite handel inspelning spårning journal. Review noterna och skärmdumpar av varje handel 5-8 dagar efter stängning och trots allt fördomar och känslor har sjunkit Skriv anteckningar i tidskriftsavdelningarna i TJS om hur framtida avrättningar, ledning och utgångar kan förbättras. Två gånger per vecka, kolla TJS Tracking Sheet för att se vilka underkategorier som ger positiv förväntan med frekvens. Ändra plan enligt uppdaterad information. Läs En ny handelsbok en månad från min utvalda grupp av mentorer författare Delta i två seminarier konferenser om året när mina utvalda handels mentorer författare utbildare kommer att undervisa eller sända. Disciplin Mindset noter. Jag kommer att följa de 5 grundläggande sanningen Trader Mindset, från Författare Mark Douglas av handel i zonen. Allting kan hända. Jag behöver inte veta vad som ska gå Hända nästa för att tjäna pengar. Det finns en slumpmässig fördelning mellan vinstförluster för en viss variabel som definierar en kant. En kant är inget mer än en indikation på en högre sannolikhet att en sak händer över en annan. Varje ögonblick på marknaden är Unika. My Gyllene Regler och eller Commandments Commandments. Jag kommer att vara disciplinerad varje dag och i varje handel. Jag kommer att vara mitt eget trading self, aldrig trading annan s plan. Jag älskar att ta små förluster. Jag kommer alltid att tjäna rätten att handla Större. Jag är inte beroende av handel bara för att se vad som händer. Jag kommer bara att handla höga belöningsinställningar som har sannolikheterna till deras fördel. Jag kommer att vara en mästare som gör samma typ av affärer om och om igen. När jag hittar en inställning , Tvekar jag inte en gång i en handel, jag analyserar inte. Jag kommer alltid att hålla en detaljerad handelsloggbok och kommer att agera på vad det berättar för mig. Allt jag gör kommer att vara för framgången för mitt företag. Detta är ett levande Dokument. Det kan ändras när min erfarenhet ökar, och eller Min kunskap om marknaderna ökar. Klicka för att se exempel Stäng - Handelsplan exempel. Vad är en Trading Journal och varför är det så viktigt. Q Vad är den enda som kan hjälpa dig att göra stora förbättringar i din handel och hjälpa dig snabbt Spot när fel eller misstag kryper i AA-handelsjournal självklart. Ett överraskande antal handlare har heller inte eller inte använder sig av en solid handelsdagbok och saknar de stora fördelar som detta kan leda till deras handel och prestanda. Forex trading är ett företag och ju mer du börjar ta din handel på ett seriöst sätt och behandla det som verksamheten är, desto snabbare kommer du att börja se resultat. Snabbt meddelande I botten av denna artikel har jag bifogat en handelsdagbok för dig som Anges som ett kalkylblad och även en PDF Du kan använda den i din egen handel, som jag ska lära dig i den här lektionen. Detta har allt du behöver inkludera i din egen tidskrift. Jag har inte låst denna tidskrift och det är en EXEMPEL ENDAST Det h Som skapats på det här sättet så att du kan ta det och lägga till det, göra det själv med din egen stil och handelsregeluppsättning. Gör det fria att göra några ändringar som passar din egen personliga stil. Denna lektion är att ge dig ett tryck och en 85-kompletta basjournalen, för att hjälpa dig att göra resten eller göra din egen. Vad är en Trading Journal och varför är det så viktigt. När jag pratar om en tidskrift, är mina tankar och läror lite annorlunda än vad andra gör En tidskrift i historiens mening är något du skriver dina anteckningar i. Hur jag tittar på en tidskrift för Forex trading är längs samma väg. Vi behöver det dock för ett par stora ändamål. Det första jag letar efter Tidskrift att vara en Trade Tracker, spårning av var och en av våra affärer vinster eller förluster Orsaken till att jag tittar på tidskriften för att göra detta jobb är att det här är där alla våra stora lektioner, alla våra stora insikter och all vår personliga push och pull går På Vi vill inte ha separata dokument eller program eller böcker och vi är mest DEFINITTA LY vill inte journalisera om våra affärer senare. Det är när vår handel ska spelas, under handeln eller när vi just har tagit en stor förlust eller vinnare att vi är vårt bästa eller värsta och när vi går Att lära oss mycket om oss själva Det här är när tidningen kommer att lära oss mycket. Det är här den andra delen av tidningen kommer in. Den första delen är en spårare, den andra delen är journalling i traditionell mening av Ord Vi pratar om hur vi känner oss för handeln på förhand och gör anmärkningar om både inställningen och beslutsprocessen, liksom hur det var vi kan göra med handeln. När handeln har vunnit, förlorat eller brutit ens återkommer vi Handeln och viktigare de beslut som fattades under processen medan det inte verkar viktigt vid den tidpunkten då vi granskar tidningen kommer vi att granska besluten och tankeprocessen Med andra ord, varför gjorde vi det och Då kunde vi ha gjort det bättre Du ser varför att ha dessa två processer spåraren och analysen tillsammans ger en så viktig och kraftfull Forex trading journal för att förbättra results. Making förbättringar märker fel misstag. En genomtänkt och detaljerad handelstidning är en enorm hjälp för seriösa handlare som regelbundet ser Tillbaka på deras handelsprestanda för att göra förbättringar Utan en tidskrift har du ingen aning om hur du har utfört med tiden. Du kommer ihåg de senaste branscherna, men en välskött handelsdagbok kan visa dig många saker du aldrig skulle hämta utan It. With en journal kan du granska dina handelsanmälningar, din beslutsfattande framsteg, du kan se hur långt du har kommit och du kan se exakt var du går fel. Rena siffror eller vinstförlust uttalanden visar bara inte detta. Viktig sak som din dagbok kan göra för dig är att potentiellt hjälpa dig att hitta fel som kryper in i din handel eller hjälper dig att förändras med marknaden När du granskar din tidskrift kanske du märker över Tid att något inte fungerar bra eller märka ett område i din handel du behöver bedöma. Många handlare utan en handelsdagbok kommer helt enkelt att ändra och ändra något om sin handel som de tror eller antar kommer att ge dem bättre resultat när du har en brunn - handla trading dagbok kommer du att kunna se tillbaka och göra väl genomtänkt och utvärderade förändringar för att förbättra din handel, veta exakt vilken del av din process som inte är upp till skrap Du kommer också att kunna se tillbaka efter att ha gjort förändringarna och Se om din prestanda har förbättrats eller om det fortfarande behövs olika ändringar. Vad ska min trading journal inkludera? Din handelsdagbok måste innehålla alla tråkiga saker som inte är mycket roliga att mata in, men är nödvändiga för ett företag. Det finns också Andra bitar av information men det kan massivt öka effektiviteten i din handelsdagbok och de förbättringar du får ut av det. Bara några av de grundläggande insatserna som din dagbok ska ha är. Datum för inmatning och e Xit. Trade inträde stannar targets. Trade result. Apart från de grundläggande handel detaljerna, varje handelstidskrift bör ha några andra saker som verkligen kommer att öka fördelarna med tidningen. Den första tillägget bör vara handel inmatning och avsluta kommentarer. Efter att fylla i alla Fakta i handeln bör du ta några minuter att skriva ner exakt varför du går in i denna handel och hur du känner för det, INKLUSIVE beslutsprocessen Detta inkluderar saker som varför du gör handeln hur du bestämde dig för denna post och Hur har du bestämt dig för stoppförlustnivån och målnivåerna osv. Är du säker på att priset går till en viss nivå, eller har du någon form av tvivel. Sätt det här allihop. Varför Eftersom när du går tillbaka för att se om det är i En vecka, 4 veckor eller ett år, kommer du inte ihåg det ögonblick du gick in i handeln, ju ju mer du skriver ner vad din exakta tankegång är just då, desto mer kommer det verkligen att hjälpa dig. I handelsjournalen Du kan ladda ner till fre E längst ner i den här lektionen finns det tre lådor 1 Reason for Entry, 2 NOTER och 3 Handelsresultat Anmärkningar Anledningen till inträde är där du kommer att göra din analys om handeln. Anteckningsavsnittet kan innefatta ditt tankesätt och beslutsfattande framsteg och Allt annat du ville inkludera Slutligen är Trade Results-avsnittet handelens sammanfattning, men måste också inkludera saker som hur du lyckades med handeln, följde du din plan. Följer inte din plan du kostar pengar. Kände du psykiskt från Något eller behöver arbeta på något som skulle hjälpa till. Efter att ha skrivit ner dina tankar för många affärer kommer du att kunna se tillbaka och se hur du kände på de allra bästa och värsta och vad skillnaderna var. Du kommer att kunna Lära dig vilken inställning du var i när du placerade de bästa affärer Från detta kommer du att kunna utarbeta hur du ska handla i framtiden Bör du inte handla när du känner en viss väg Skulle du bara handla när du har viss faktor S träffade Det här är alla saker du bara skulle gissa om utan att ha handelsjournalen att se tillbaka på. Spara bildbild. Sida Obs! Det andra som de flesta handlare inte lägger till i sina tidskrifter är bilder före inmatning och efter avslutning. Hjälp när du tittar tillbaka och försöker komma ihåg vad den faktiska handeln var som du placerat kommer det att hjälpa dig att identifiera affärer du inte borde ha spelat eller hur du felaktigt lyckades en handel. Den väldigt enkla, snabba och enkla sättet att göra detta går in i Din dator och skapa en ny mapp som lagrar alla dessa bilder Jag ska visa dig det här exemplet med MT4-plattformen. I din MT4, tryck på knappen Spara som bild som kommer att hämta upp det diagram som du för närvarande har gjort så gör Se till att du har det diagram du vill spara. Se till att du slår Active Chart, men välj sedan Post Image Online i MQL5-rutan. Håll OKAY och sedan när alternativet sparas, se till att spara till den nya mappen du Har skapat TIPS Se till när du sparar Du lägger till det par eller marknadsnamn du handlar med, men också datumet så att när du vill gå tillbaka och det finns 40 EURSUD-bilder, är de väldigt lätt separerade av datum. Skapa din tidning i din rutin. I tidigare artiklar har vi talat Om hur viktigt det är att du har en handelsrutin som du följer varje dag De bästa handlarna i världen är de handlare som är konsekventa och som gör samma stora beslut om och om igen För att skapa konsekvens i dina handelsresultat behöver du Ha konsistens i din rutin. För vissa näringsidkare som skickar ut en tidskrift före och efter varje handel är en riktig inriktning. Vissa skulle hellre dra tänder än att göra tråkiga pappersarbete, även om det kommer att direkt gynna deras handelsresultat. En väg runt detta är att införliva uppgifterna Inmatning och journal återfinns i din rutin så det blir en del av det normala livet. Till exempel kan du göra en regel att den sista söndagen i varje månad är den dag då du kommer att sitta och gå igenom din handelsdag Nal att recap och leta efter eventuella förbättringar eller fel som eventuellt krypande in. NOTERA Se till att du inte släcker fyllningen ut ur avsnittet om handelsinträde när du går in i handeln Detta är viktigt för att om du letar efter En handel, tankegången du är i just nu, de tankar du har eller potentiella tvivel du känner är allt i det ögonblicket. Om du släpper detta till en senare tid, till exempel senare än natten, då kommer du att vara Känner sig helt annorlunda Handel skulle ha flyttat och bekräftade tvivel och krossade dem genom att bli en trevlig vinnare och plötsligt var dina känslor och vad du skulle skriva 180 grader motsatta. DON T UTAN DENNA Det är utformat för att hjälpa dig att förbättra dig, Dina beslut och din handel. Jag hoppas att du har haft den här artikeln och kommer att börja använda en handelsjournal från och med nu. Du får verkligen bara ta reda på vad du bestämmer dig för att lägga in, så sätt undan någon tid och börja behandla din handel som verksamheten det är gratis TRADING JOURNAL DOWNLOAD Jag har skapat en GRATIS trading journal för dig som du kan ladda ner i både Excel kalkylblad format och även ett PDF-format Denna journal gör allt vi har diskuterat i den här lektionen och hjälper dig inte bara att skriva in de grundläggande handel detaljerna så att du Kan spåra dina affärer men har även områden som anger information som Trade Entry-anmärkningar NOTES och Trade Exit Recap. Jag har lämnat Excel-kalkylbladet så att du kan redigera och spela med det här för att skapa det som passar din egen handel PDF-filen kan skrivas ut och Fylls i med en penna när du går vidare Om du har några frågor om något av detta bara efter nedan i kommentarfältet. Jag skulle gärna vilja höra dina kommentarer i den här lektionen, har du laddat ner PDF EXCEL Journal ännu Hur fungerar det och hjälper din handel och hur använder du den Har du några frågor Låt mig bara veta nedan. Relaterad Forex Trading Articles Videos. Daily Rutin av Forex Futures Trader Johnathon Fox. Vad är en Trading Journal och varför är det så viktigt var senast ändrat 9 juli 2016 av Johnathon Fox. Mycket hjälpsam Johnathon Jag just tweeded detta jag tycker att det här är verkligen användbart för handlare av alla nivåer för att Förbättras men är osäker på att hålla en handelsdagbok värt den insats jag önskar att jag hade läst detta innan jag började handla år sedan innan jag lärde mig genom misstag har jag läst flera andra artiklar som lägger vikt vid att spåra saker som emotionellt tillstånd osv. Nyfiken på att höra dina tankar om det. Mycket hjälpsam Johnathon, jag bara Tweeted detta tror jag att detta är något Fx handlare på alla nivåer kan använda för att förbättra jag önskar att jag läste för år sedan när jag började handla ra Mer än att lära sig genom misstag Många människor föreslår också att spela andra saker som känslomässigt tillstånd osv. Jag är nyfiken på att höra dina tankar om detta tack igen. Jakob Jakobsen säger. Mycket bra grundläggande beskrivning av hur man följer upp affärerna. Eftersom jag bara Började följa din strategi, jag har börjat använda tidskriften från nu Och det är positivt hittills Följa dina PA handelsregler Älska det, tack så mycket. Bilel Riley säger. Läs Forex Trading på School of Pipsology. Forex utbildning är Avgörande för nybörjare. Vi tror att FX-Menen verkligen tror på det. Det är därför vi har kommit upp med den nya skolan av pipsologi. Mer lektioner, mer innehåll och mer corny skämt för att tillfredsställa din hunger för valutahandling. Skolan för pipsologi är Utformad för att hjälpa dig att förvärva färdigheter, kunskaper och speciella förmågor att bli en framgångsrik näringsidkare på valutamarknaden. Om du vill hoppa direkt till lektionerna och börja lära dig hur man handlar forex, klicka bara på knappen nedan men Om du vill veta mer om skolan om pipsologi fortsätter du att läsa vidare. Vår definition av en framgångsrik näringsidkare har förmågan att göra tre saker. Om du flera gånger kan göra dessa tre saker, så är du på väg till att vara en Superstar forex trader Men vi varnar dig, det är ingen cakewalk. Remember när du var, men en liten teeny weeny bopper gå på grundskolan. Väl, låt oss ta dig igenom hela skolgången djungel igen, men vi gör det igen FX-Men stil. Du kommer att börja skola genom att rulla i förskolan med din chokladmjölk och snackpaket. Här får du lära dig grunderna i Forex Market. Pip Diddy, en före detta superunderkläder och sockmodell och nu en grundläggande analysspecialist, tar dig igenom Dagis där du lär dig olika sätt att analysera valutamarknaden. Om du passerar kommer du att gå med de stora pojkarna och flickorna i grundskolan där Big Pippin den coolaste katten i forex-blocket, lär dig allt du behöver veta om teknisk Analys men Oroa dig inte, vi har fortfarande tupplur i betyg 1 Om du passerar betyg 1, nästa år går du in i betyg 2 och så vidare hela vägen till slutet av sommarskolan. Vad är det så. Sommarskola Forex Summer School Där du lär dig Forex Trading Istället för algebra. För att du är helt förberedd för gymnasiet och de besvärliga utmaningarna du kommer att möta, har vi lagt till sommarkurser för att åtminstone hjälpa till att underlätta din akademiska övergång. För att försöka få Ett datum för prom kan vi inte hjälpa dig där även Dr Pipslow letar fortfarande efter en Och han är 600 år gammal Han är glömd att hans prom redan hände för 583 år sedan men vi känner oss dåligt att bryta nyheterna till honom. Shhhhhhhh Det kommer bli vår lilla hemlighet. Utan från dating drama, försök att inte få seniorit i betyg 12. Eftersom vår gymnasium går upp till Grade 14 Det är hur Forex Gump en tidigare senior makroekonomi professor vid Pipvard University och nu en bloggare av alla Saker som är relaterade till ekonomi, gillar det. Om du har gjort det bra genom Ut högskola och gymnasiet får du fullt stipendium till vårt högskola Alla utbetalade utgifter. Vi vann inte ens att du fyller i några ansökningar eller skriver uppsatser. Det är rätt att vi delar ut stipendier lika mycket som vi gillar att lämna Ut söta kaniner till Cyclopip för honom att äta. Vår läroplan här på School of Pipsology kommer att göra ett djärvt försök att täcka alla aspekter av forex trading. You kommer att lära sig att identifiera handelsmöjligheter, hur man kan marknaden på ett smart sätt gissar, och När man tar vinst eller stänger handel. Men det är fortfarande inte alla. Det är mer. Efter Forex Gump förklarar handelens trick, kommer du att gå över till den Sophomore delen av skolan, där Dr Pipslow, en gammal och vördad näringsidkare Av valutor, kommer att dela sina nuggets på allt du behöver veta om psykologin i handeln. När du avslutar alla dina kurser och du redan känner att du är nästa valutahandelstjärna, Forex Ninja vår bosatt spion och en av mästarehandlare, kommer Hålla dig på tårna och påminna dig om farorna med forex jungeln. Forex handel är inte lätt, men med mycket studier och hårt arbete kan du bli en framgångsrik näringsidkare. Ta sedan din säkerhetsfilm och favorit nallebjörn och låt S huvud till Pre-School. School of Pipsology - Lär dig hur du handlar Forex FREE. Thirty Days of Forex Trading Trades, Tactics och Techniques. About this Book. Whether är du en heltid näringsidkare som vill leva eller En deltid handlare som vill tjäna lite extra pengar, valutamarknaden valutamarknaden har det du önskar - potentialen att göra stora vinster och 24 7 tillgänglighet. Men för att göra det i dagens valutamarknad behöver du mer än ett företag Förståelse för verktygen och teknikerna för denna disciplin Du behöver vägledning av någon som har deltagit och segrat i denna typ av snabba miljö. Raghee Horner har framgångsrikt handlas på Forex-marknaden i över ett decennium och nu i trettio Dagar av Forex Trading hon delar hennes exp Erfarenheter inom detta område genom att chronicling en hel månad av handel med riktiga pengar. Först introducerar Horner dig till valutahandelsverktygen, och sedan går hon vidare för att visa dig exakt vad hon gör dag efter dag för att hitta potentiellt lönsamma möjligheter i Forex market. Part instruktionsguide, delhandel journal, trettio dagar av Forex Trading kommer att visa dig - genom Horner s förstahandsexemplen - hur man går in i Forex marknaden med förtroende och avsluta med vinst. Innehållet av innehållet. Copyright 1999-2017 John Wiley Sons, Inc Alla rättigheter reserverade. Om Wiley. Wiley Job Network.

No comments:

Post a Comment